Taso   Taitokisat

Unelma Cuppi 2020 ilmoittautuminen

Ilmoittautuneet joukkueet

Täytä lomake huolella ja varmista että sähköpostiosoitteesi on oikein sillä saat vahvistuslinkin ja turnausinfon ilmoittamaasi sähköpostiin. Mikäli viestiä ei näy, tarkista roskapostikansio!

Jos joukkueenne on pelannut viime kaudella, ilmoita vanha joukkue sarjaan kirjautumalla TASO:oon > (kilpailut). Myös harrastejoukkueet ovat TASO:ssa.

Jos joukkuenne ei ole pelannut aikaisemmin Palloliiton kilpailuissa, se ilmoitetaan uutena joukkueena sarjaan tällä lomakkeella.

Järjestettävät sarjat (suluissa sarja jossa edellisellä kesäkaudella tai futsalissa kuluneella kaudella pelannut pelaaja voi osallistua)
- A-Cupissa pelaavat naiset jotka eivät ole pelanneet jalkapalloa aikaisemmin (aiempia Unelma Cuppi-turnauksia lukuunottamatta).

- B-Cuppi on naisille joilla on aiempaa pelikokemusta piiritason tai KKI-sarjoista. Mukaan mahtuu 48 joukkuetta.

- C-Cuppiin ovat tervetulleita kaikki naiset aikaisemmasta pelitaustasta riippumatta. Jos olet pelannut kilpatasolla Palloliiton sarjoissa, on tämä sinulle oikea sarja.

- D-Cuppiin ovat tervetulleita riittävästi elämänkokemusta omaavat naiset jotka eivät sovi muihin sarjoihin eivätkä halua pelata oman lapsensa ikäisiä vastaan. Ikä on vain numero.

Lisätietoa ja ilmoittautuneet täältä >>

Osallistumismaksut laskutetaan erikseen joukkueen yhteyshenkilöltä ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Osallistumismaksu on 225 €. Mikäli joukkue luopuu ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ei maksua peritä. Mikäli joukkue luopuu ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen, peritään 50% osallistumismaksusta. Ilmoittautumisajan jälkeen maksuja ei palauteta. Huom! Mikäli maksua ei ole suoritettu määräaikaan mennessä, ei joukkuetta oteta mukaan turnaukseen.

Joukkue

Seura